תראו כמה אבק אנחנו עושים…

אין, אין, אין על וואלה.
מלכת העממיות העברית ברשת. אינטרנט בפיתה.

והנה, הגיע היום. וואלה החליטה לשדרג את עצמה. ואם לא בכוחות עצמה, אז מה יותר טוב מלהתחבר לכוח מוכר וחזק? התחברו ליאהו. סחתיין. מהלך לגיטימי שמאציל ומצל (ואולי אף מציל) מהמלכה האם על היבחוש הארצישראלי.

בשנייה שוואלה ויאהו נהיו ככה קרובים (לקרב את שתי האצבעות המורות מכל יד), אחוקים – באופן טבעי, הנוזל הצהוב עלה לראש.
כמה הצחיק אותי הבוקר מר דודו בקר, המשנה למנכ"ל וואלה, שהתראיין לכתבה בנושא באתר "אנשים ומחשבים":

"
בוואלה! לא הסתירו את אחת הסיבות העיקריות לשיתוף הפעולה החדש: התחרות מול ענקית החיפוש גוגל. בראיון ל-DailyMaily אמר דודו בקר, משנה למנכ"ל החברה, כי וואלה! מתחרה בגוגל מאז ומעולם, במובן שעיקר הכנסותיה נובעות ממכירות של מוצרי פרסום – אותו תחום שגוגל מוכרת. לדבריו, החוזק הגדול של גוגל על וואלה!, נובע ממודעות בעלות הקשרים קונטקסטואליים, בעוד שהחוזק של וואלה! מול גוגל, נובע מהיכולת שלה למכור מודעות מדיה.
"

קרע, קרע אותי מצחוק.
וואלה וגוגל, ככה צמודים בתחרות (שוב, להצמיד אצבעות כנ"ל), ראש בראש. באותה נשימה.
תראו כמה אבק אנחנו עושים…

.

אודות איתן

רק על עצמי לספר ידעתי. בשביל זה יש בלוג, לא?
פורסם בקטגוריה אינטרנט, תקשורת. אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.

4 תגובות בנושא תראו כמה אבק אנחנו עושים…

  1. מאת אלדד‏:

    אני מדגים תגובה טפשית לכתבה:

    א: "זה מזכיר לי את הבדיחה על
    הפיל והעכבר…"

  2. מאת מיליארד צינים‏:

    http://www.alexa.com/site/ds/top_sites?cc=IL&ts_mode=country&lang=none

    תסתכל מי המתחרות הגדולות של וואלה וגם מי במקום 2 מול מי במקום 3… קצת הופך את הפוסט שלך למעין בדיחה על עצמו, לא ?
    (אפרופו חיות – מי קופץ בראש?)
    אתה מוזמן לעדכן ולתקן את הפוסט (ולפרסם את התגובה הזאת)

  3. מאת איתן‏:

    מיליארד, אתה לא רציני? נכון? אני מקווה בשבילך.

    המדד הזה נוצר מגולשים שהתקינו את ה-TOOLBAR של אלקסה. שזה כידוע פרט חובה אצל כל גולש. לכולם יש אחד. אפילו לי אין.

    בוא ונמשיך עם המדד הזה: פייסבוק לפני YNET? מקושרים לפני מעריב?

    לא רק שהמדד הזה בכלל לא רלוונטי לנושא המדובר, פרסום (שכולל כידוע מרכיבים רבים נוספים מעבר לכמות גולשים, שלא לדבר על כך שגוגל מפרסמת באתרים רבים, ואינה מוגבלת לדומיין ראשי ונגזרותיו) אלא גם, כפי שהודגם לעיל, אינו ממש יכול לייצג אוכלוסיית מחקר הטרוגנית, מאחר והבסיס למחקר תלוי ביישום שהגולש צריך להתקין ולא בהתקני מדידה אובייקטיבים בנקודות הקצה, כלומר באתרים השונים, וללא דרישות סף מהגולש, או מהסנפה של נתבים מרכזיים בישראל.

    עוד ארוכה הדרך של וואלה בכדי שהיא תוכל לומר שהיא וגוגל קולגות.

  4. מאת גידי ז.‏:

    נפלתי על הפוסט הזה שנכתב די מזמן ואני לא מבין על מה המהומה.

    דודו לא התכוון שוואלה מתחרה בגוגל ברמה העולמית אלא שבישראל גוגל, וואלה, וואינט, נענע וכו' רבים על אותם תקציבי פרסום של מפרסמים ישראליים.

    דווקא הוא אחד החכמים בתעשיית האינטרנט הישראלי וללא שגיונות גדלות ביחס לקודמו בתפקיד (פילו).

    כן ירבו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *