ידיעה חדשותית חשובה הערב ב-YNET (המסגרת הירוקה נוספה על ידי להדגשה)
הקישור מפנה לאתר ynet shops, כאשר בתחתית הדף רשום "האתר מופעל ומנוהל ע"י סמייל מדיה ועל אחריותה" (סמייל מדיה (היה כאן קישור לאתר שלהם, אבל בבדיקה מספטמבר 2013 עולה שהאתר כבר לא קיים, אז הקישור הוסר) היא זרוע המדיה של "אינטרנט זהב", חברה "אהובה" בפני עצמה).
יפה לכם YNET, למכור את המוניטין שלכם לחנות. תמשיכו ככה ובסוף תהיו "אנשים ומחשבים".
.
אגב "אנשים ומחשבים", לצערי הם הגורם הכי פעיל בתחום עיתונות התקשוב בישראל, ואין להם ממש תחרות. פשוטו כמשמעו, לא שיש ואין ברמה – פשוט אין.
ה"עיתונאות" שלהם היא רק מקור ותוצאה, באיטרציה בלתי-פוסקת, במעגל בלתי-נגמר, עם הפקת כנסים מקצועיים (אפשר גם עם מירכאות) שבהם נמכר מקום לדוכני יצרנים ומשווקים, אשר במקביל גם מקבלים זמן להרצות בכנסים על המוצרים שלהם – כך שאתם למעשה מגיעים לכנס מכירות שנמשך מדוכן המכירה ועד דוכן הנואם. הרבה לא תלמדו שם. אבל יום מנוחה מהעבודה וע"ח העבודה תקבלו, וגם זה משהו.
שיא חדש בקידום מכירות ע"ש "אנשים ומחשבים" נרשם בחודש שעבר, כאשר הליקוק לבכירי הענף נמשך מעבר לנושאי תקשוב רגילים, אל נדל"ן. מינוף יש שיקראו לזה.
רביב צולר, מנכ"ל נס לשעבר, יוזם פרויקט מגורים ייעודי לעובדי הייטק. זה שווה כתבה מלאה ומחניפה בידיעון היומי של "אנשים ומחשבים", Daily Maily. ועוד לפני זה גם דוא"ל מזנק ישר לאינבוקס של מנויי הידיעון, היישר מהיזם הבלתי-נלאה, פלי "הנמר" (כך הוא מכנה עצמו, איש מכירות סדרתי), שחש לעזרת ידידו היזם.
לדעתי יש וואקום עצום בתקשורת הישראלית (בדגש על עיתונות מקצועית לנושאי תקשוב), המשווע להתמלא על ידי עיתונות שניתן להאמין לה ללא הפתעות קד"ם ויח"צ, ולו כי היא תכבד את עצמה, ובכך תכבד את קוראיה, ותדע להפריד בין עיתונות לבין זנות.